Előfizetésért adja majd a jobb gyorsulást autóihoz a Mercedes
Aki megfizeti az 1200 dolláros – közel félmillió forintos – éves díjat, kap némi plusz elektromos teljesítményt.
Aki megfizeti az 1200 dolláros – közel félmillió forintos – éves díjat, kap némi plusz elektromos teljesítményt.
A német gyártó hivatalosan is leleplezte a közelmúltban érkezett EQS SUV kisebb testvérmodelljét.
A német gyártó az EQE SUV-nak elsőként az utasterét tárta közszemlére.
Ki mondta, hogy a Brabus csak a benzinpusztító Mercedesek tuningjához ért?
Megkezdődött az 50 millió forint feletti alapárú EQS SUV hazai forgalmazása.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.
A 3-as szintű önvezető technológia a Mercedes két felső kategóriás modelljében debütál.
Hatalmas mint egy hosszan elnyúló alacsonyabb hegyvonulat. Nehéz, mint az ólom. És akkorát üt, mint egy dupla dupla eszpresszó. Ez a Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+, mely e mellett földöntúli luxussal kényeztet és elvileg ugyebár megmenti a bolygónkat.
Megosztó formaterv, hangsúlyosan elektromos hajtás, szupermodern technika. Megérkezett a teljesen új 7-es széria, melynek i7-es villanyautó változatát alaposan körbefotóztuk.
A bajor gyártó bőven 500 lóerő feletti elektromos luxusautójának alaposan megkérik az árát.
Megérkezett az S-osztály méretkategóriában versenyző EQS emelt karosszériás testvérmodellje.
Az elektromos szabadidő-autó hivatalos leleplezésére a jövő hét elején kerül majd sor.
Az EQXX nem egy újabb erőt fitogtató hatalmas elektromos SUV, hanem egy a maximális hatékonyságról szóló villanyautó.
Idén sem volt időnk unatkozni: az elmúlt tizenkét hónapban több mint 100 tesztautót hajtottunk meg hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
A valaha készült leghatékonyabb működésű Mercedes premierjére január elején kerül majd sor.
A non-plus-ultra kategóriás sportos luxus villanyautó itthoni alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
A Mercedes-Benz megkapta a hatósági engedélyt a 3-as szintű önvezetőrendszere használatára Németországban.
Az EQS hétüléses prémium óriás lesz.
A hegyomlásnyi méretű iX a jelek szerint hatékonyabban működik, mint a szuper-áramvonalas EQS.
2480 kilónak, akármennyire is csúcstechnika, nehéz igazán remekelnie.